Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

end: ads_menu -->

Model Land Rover Range Rover Evoque 5d 2025

  • Niet meer beschikbaar
  • De tweede generatie van de Range Rover Evoque kwam in 2019 op de markt en is er enkel nog als vijfdeurs. Naast zijn algemene lijnenspel behoudt deze chique SUV ook zijn erg compacte formaat dat hem zo wendbaar maakt in stadsverkeer. Binnenin heerst een warme sfeer en de afwerking getuigt van kwaliteit. Het modern getekende dashboard telt in de topversies niet minder dan drie schermen. Opties zoals een camera die dienstdoet als achteruitkijkspiegel, of een ‘vegan’ interieurbekleding van gerecycleerd materiaal bewijzen dat de Evoque helemaal met zijn tijd mee is, maar drijven het stevige prijskaartje nog verder op. Achterin genieten zelfs twee volwassenen van 1,80 meter flink wat beenruimte en de koffer is bijzonder ruim.

    Met een leeggewicht van bijna 2 ton is de Evoque zeker niet de meest levendige van zijn segment, maar hij kan wel prat gaan op een prima verhouding comfort-weggedrag. Wel heeft het gewicht ook zijn weerslag op het verbruik. Het klassieke motorgamma is gekrompen en telt nog één benzine (160 pk) en één diesel (163 of 204 pk). Bijna allemaal beschikken ze over een negentrapsautomaat en mildhybride ondersteuning. Nog een stap verder gaat de plug-inhybride P270e, die 68 uitstootvrije WLTP-kilometers uit zijn batterij van 15 kWh haalt.

    Onder zijn amper veranderde uiterlijk verbergt de tweede generatie van de Range Rover Evoque een sterk vernieuwde basis, waardoor hij nu nóg aangenamer rijdt. De ‘baby-Range’ is ook helemaal met zijn tijd mee qua uitrusting en aandrijfgehelen. Maar voor wat hoort wat: aan deze hippe vogel hangt een stevig prijskaartje.

  • Diesel

    • Manueel
    • 163 pk
    • 6.1 l / 100 km
    • CO2: 156 - 165 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 204 pk
    • 6.5 l / 100 km
    • CO2: 166 - 180 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen

    Hybride benzine Plug-in

    • Automatisch met manuele modus
    • 269 pk
    • 1.5 l / 100 km
    • CO2: 33 - 35 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen

Tests Land Rover Range Rover Evoque

Onze tests

Nieuws Land Rover Range Rover Evoque

Aanbevolen nieuwsberichten

Budget

In hetzelfde budget

Tweedehands Land Rover Range Rover Evoque

Tweedehands land-rover

Merken

De populairste merken