Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Lifestyle / Beste publiciteitscampagnes 2012

Geschreven door Olivier Duquesne op 04-02-2013

De 'Creative Automotive Advertising Awards' worden elk jaar uitgereikt aan de meest creatieve autoreclames. De jury en het publiek gaven prijzen aan de spots van Mercedes, Mini en Toyota.

De C.A.A.A 2013 'print' werd toegekend aan Mini voor zijn campagne met als slogan “Tax me if you can”. In de categorie 'tv-spots' zwichtte de professionele jury voor de lifter van Toyota. De publieksjury verkoos twee maal een Mercedes-campagne: die van de A-Klasse met zijn “Waw!”-reeks en die voor de B-Klasse met zijn botspreventiesysteem.


Web Editor - Specialist Advice

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Nieuws

Aanbevolen nieuwsberichten