Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

29 en 30 september 2018 - Ontdek en/of test meer dan 40 SUV-modellen

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Eerste test / BMW X4 20d : Rede en emotie verenigd

Zelfs onder zijn gespierde look, nog versterkt door de M Sport-kit, kan de X4 zijn onstuimige karakter verenigen met een ‘redelijke’ motor, de 20d-­instapdiesel van 190 pk. Een interessante mix?

Prijs
NB
  • Score redactie NC

Overzicht :

Na een eerste, korte carrière van nauwelijks vier jaar komt de X4 geheel opgefrist terug. Ook deze tweede generatie heeft uiteraard nog veel weg van een X3 waarvan de achterkant schuin werd afgesneden om zich te plooien naar de designeisen van BMW’s X-modellen met een even nummer, die worden gepositioneerd als verhoogde coupés. Door de facelift over te slaan en onmiddellijk een nieuw model te lanceren, kon BMW hem laten profiteren van de aanpassingen voor de X3, met onder meer het recente OKL-platform dat werd ingewijd door de 7- en de 5-Reeks. In tegenstelling tot de X3 beperkt de X4 zijn voorwielen nooit alleen tot hun sturende rol en verplicht hij zijn bestuurder nooit om een andere hendel te bedienen dan die met de letters P, R, D en N. Om zijn atletischere look waar te maken, meet de X4 zich alleen krachtige motoren aan: de 20i op benzine en de diesel 20d fungeren als instapmotoren. Na de Gedetailleerde Wegtest van de eerste in AG 1012 voelen we nu de tweede instapversie aan de tand.

  • Dynamisch weggedrag
  • Binnenruimte t.o.v. voorganger
  • Uitgebreide personaliserings­mogelijkheden
  • Verhouding prestaties-verbruik
  • Combinatie motor-versnellingsbak
  • Bijdetijdse connectiviteit
  • Stug wegcontact
  • Prijskaartje met opties
  • Voelbaar hoog gewicht
  • Hoge kofferdrempel
  • Zicht naar achteren, geen achterruitwisser
  • Verhouding prijs-prestaties

In dit artikel : BMW, BMW X4

Geschreven door op

De concurrenten