Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Eerste test / BMW X5

Geschreven door Bert Troubleyn op

Na acht jaar schotelt BMW ons de tweede generatie van zijn populaire X5 voor. Die werd niet alleen groter, maar veranderde grondiger dan je op het eerste gezicht zou denken.

De stilisten hebben knap werk geleverd: de X5 groeide in alle opzichten zonder dat het opvalt. Maar ook de ingenieurs zaten niet stil en gaven BMW's grote SUV een uitstekend onderstel mee. Ongetwijfeld zal de nieuwe X5 dan ook een even klinkend succes zijn als zijn voorganger, ondanks een algemene prijsstijging van zeven à tien procent. We kijken alvast uit naar een gedetailleerde wegtest om commentaar te kunnen geven over de hoge graad van interconnectiviteit tussen de rijhulpmiddelen (DSC, xDrive, motorsturing), de zoveelste aanpassing aan het multimediaplatform iDrive, de elektromechanische parkeerrem (die zichzelf helaas niet automatisch uitschakelt bij het vertrekken) of - we hebben het beste bewaard tot het laatst - de by wire-versnellingspook, geïnspireerd op de luchtvaart.

In dit artikel : BMW

Tests

Onze tests