Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Eerste test / Fiat Bravo 1.4 MultiAir

Geschreven door Bert Troubleyn op

Met zijn interessante MultiAir- technologie zet Fiat volop in op downsizing. Zo levert deze nieuwe 1.4-variant, die alleen verkrijgbaar is in de Sport-uitvoering van de Bravo, 140 pk.

Fiat Bravo 1.4 MultiAir #1
Prijs
NB

Naast een interessante verhouding prestaties-verbruik (die wellicht nog beter had kunnen zijn met een directe injectie) is de voornaamste kwaliteit van deze nieuwe Bravo MultiAir (die tegelijk de 1.4 T 120 en 150 vervangt) dat hij heel wat rijplezier biedt. Het is echter jammer dat de elektrische stuurbekrachtiging nog niet op het niveau staat van zijn concurrenten. Ook is het spijtig dat Fiat deze versie alleen aanbiedt in de uitvoering Sport, wat het schokdempingscomfort in het gedrang brengt. Ten slotte lijken zijn kansen ten opzichte van zijn (zeldzame) rivalen gehy- pothekeerd door zijn relatief hoge prijskaartje, al is zijn standaarduitrusting wel bijzonder volledig.

In dit artikel : Fiat, Fiat Bravo

Tests

Onze tests

De concurrenten

Beoordelingen

Laatste beoordelingen van eigenaars