Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Eerste test / Ford EcoSport 1.5 TDCi

Wie een dieselmotor in de nieuwe Ford EcoSport wil, komt sowieso uit bij de 1.5 TDCi, die slechts verkrijgbaar is in één vermogensversie. Qua weggedrag weet deze versie evenzeer te verrassen.

Prijs
NB

Aangezien de EcoSport volledig ontwikkeld werd in Brazilië – waar zo goed als alle personenwagens op benzine of ethanol rijden – had hij oorspronkelijk geen zelfontbrander onder de motorkap. Hoewel bij ons de benzinemotor stilaan opnieuw aan een opmars bezig is – en zeker als de benzinekrachtbron in kwestie de schitterende 1.0 EcoBoost is uit de Gedetailleerde Wegtest hiervoor – leek het Ford toch een goed idee om zijn stads-SUV in Europa ook aan te bieden met de 1.5 TDCi, om op die manier zijn kansen op onze markt wat te vergroten.

In dit artikel : Ford, Ford Ecosport

Tests

Onze tests

De concurrenten