Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Eerste test / Porsche 911 Turbo

Geschreven door Bert Troubleyn op

Actieve ophanging en vierwielaandrijving met elektronische sturing, 480 pk en 620 Nm: de nieuwe Turbo is eens te meer de ultieme Porsche 911. Waar gaat dat eindigen?

Porsche 911 Turbo #1
Prijs
NB

De nieuwe Turbo is nog straffer dan zijn voorganger, dankzij een sterk toegenomen vermogen, een gewilliger motor en een iets lager gewicht. Bovendien maakt zijn actieve vierwielaandrijving hem nog efficiënter, zonder afbreuk te doen aan zijn lichtvoetigheid of het rijplezier dat hij biedt. Vooral omdat zijn ophanging, die nu eveneens gestuurd wordt, beter overweg kan met een slecht wegdek dan vroeger, terwijl ze ook een veel beter comfort biedt. Kortom, de 911 Turbo boekt op alle essentiële vlakken vooruitgang. Maar is hij niet 'a bridge too far'? Daarover is het laatste woord zeker nog niet gezegd...

In dit artikel : Porsche, Porsche 911

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Tests

Onze tests

De concurrenten

Stockwagens

Stockwagens in de kijker

Tweedehands

Tweedehandswagens in de kijker

Beoordelingen

Laatste beoordelingen van eigenaars