Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Detailtests / Cadillac SRX

Geschreven door Bert Troubleyn op

Terwijl de XLR voor Cadillac een imago-booster en de CTS een bestseller moet zijn, koestert het merk hoge ambities met de SRX, een grote breakachtige zevenzitter voor alle wegen.

Met een basisprijs van net geen 47.000 euro voor de V6-basisversie en een prijskaartje van 61.450 euro voor het V8-topmodel kan je stellen dat de SRX competitief
geprijsd is als je zijn standaarduitrusting in de verschillende versies bekijkt. Bovendien rijdt hij goed en vinden we de nieuwe, hoekige Cadillac-stijl het best passen bij dit soort voertuig. Als Cadillac al in Europa kan doorbreken, zal het dat in eerste instantie met de SRX doen. Hij heeft te veel troeven om hem zomaar te negeren als je in dit duurdere
marktsegment van de allewegenauto gaat shoppen.

In dit artikel : Cadillac, Cadillac SRX

Tests

Onze tests

Beoordelingen

Laatste beoordelingen van eigenaars