Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Detailtests / Cadillac STS

Geschreven door Bert Troubleyn op

Met de komst van de totaal nieuwe STS bestaat het Cadillac-gamma nu volledig uit achter- en vierwiel-aandrijvers. Een bevestiging van de nieuwe koers die het merk uitzette.

De nieuwe STS staat op het Sigma-platform, dat hij deelt met de achterwielaangedreven CTS en met de SRX met vierwielaandrijving. Van bij zijn lancering in de Verenigde Staten is de STS daar verkrijgbaar in drie versies: een voorgerechtje (de 3.6 V6 van 255 pk), een hoofdschotel (4.6 V8 Northstar van 320 pk, 15 pk meer dan de huidige Seville), en een dessert (dezelfde motor, gekoppeld aan een vierwielaandrijving). Voor elk wat wils dus. Voor één keertje hebben we eens het basismodel getest, al moeten we toegeven dat die wel erg rijkelijk uitgerust was. Het Luxury Package 1SC kost 8.595 dollar en brengt de totale prijs van de auto op net geen 50.000 dollar.

In dit artikel : Cadillac, Cadillac Seville

Tests

Onze tests

Beoordelingen

Laatste beoordelingen van eigenaars