Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Detailtests / Honda Civic IMA

Geschreven door Bert Troubleyn op

Een kleine benzinemotor gecombineerd met een elektromotor/generator: met de Civic IMA biedt Honda de technologie uit de Insight nu ook op een seriemodel aan.

Dankzij zijn bijkomende elektromotor kan de Civic IMA het stellen met een kleine benzinemotor van 1.300 cc, die bijzonder
zuinig is. En dat is verrassend onder de kap van een auto van 4,48 meter lang. Hij verbruikt niet meer dan een even grote wagen met een turbodieselmotor. Bij ons,
waar diesel op dit moment nog steeds minder zwaar belast wordt, is dat misschien echter geen ijzersterk argument. Bij Honda verwacht men dan ook geen verkooprecords te breken. Samen met de Toyota Prius is de Honda Civic IMA de avant-garde van een autosoort die de komende jaren zeker verder ontwikkeld zal worden. Op dit ogenblik kan de aankoop van een hybride auto misschien dan ook beschouwd worden als een erg respectabele militante daad.

In dit artikel : Honda

Tests

Onze tests

Beoordelingen

Laatste beoordelingen van eigenaars