Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Detailtests / Honda FR-V 2.0

Geschreven door Bert Troubleyn op

Honda had met de Stream al een zevenzitter, vandaag komt daar een bijzonder goed uitgekiende zeszitter bij: de FR-V, die zijn passagiers verdeelt over twee stoelenrijen.

Honda FR-V 2.0 #1
Prijs
NB
  • Score redactie /20

Honda negeert diesel niet langer sinds het zelf de meest geraffineerde viercilinder bouwt, de 2.2 i-CTDi (140 pk bij 4.000 o/m, 320 Nm bij 2.000 o/m), die begin 2004 voor het eerst in gebruik werd genomen door de Accord en de Accord Tourer. Hij is het toppunt van evenwicht, souplesse en stilte, waarvan binnenkort ook de allewegenauto CR-V zal kunnen proeven. Deze turbodiesel met gemeenschappelijke inspuitbuis zal halverwege dit jaar ook verkrijgbaar zijn in de FR-V. Daar gaan we echter niet op wachten om te evalueren wat deze nieuweling bijbrengt in het segment van de compacte eenvolumers. De nu al beschikbare benzineversies laten ons alle aspecten van zijn rijkelijke veelzijdigheid zien.

In dit artikel : Honda, Honda FR-V

HEB JE NOG VRAGEN?
Stel ze op ons AutoForum

Naar AutoForum

Tests

Onze tests

De concurrenten

Stockwagens

Stockwagens in de kijker

Tweedehands

Tweedehandswagens in de kijker