Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Detailtests / Subaru Legacy 3.0R

Geschreven door Bert Troubleyn op

Subaruwaardeert zijn gamma op: zo krijgt de topmotorversie van de Legacy, de 3.0R, eindelijk een Bilstein-sportonderstel en vooral de manuele zesbak die hij altijd verdiende.

Subaru heeft zijn gamma bovenaan afgerond met een nieuwe Legacy-generatie (de vierde al), die de kwaliteiten van efficiëntie, veiligheid en comfort van
de vorige verfijnt en bepaalde tekortkomingen,
zoals de slappe motoren, rechtzet. Het ontbrak de zescilinder-boxer met vier nokkenassen van het vlaggenschip namelijk aan punch. Met een variabele inlaat werd 36 pk winst geboekt, wat uitmondde
in een ronduit schitterende motor. Eén gebrek bleef echter nog: hij kon alleen maar gekoppeld worden aan een weinig geïnspireerde automaat.

In dit artikel : Subaru, Subaru Legacy

Tests

Onze tests

Beoordelingen

Laatste beoordelingen van eigenaars