Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Motorfietstests / Honda Monkey : King Cool

De nieuwe Honda Monkey geeft motorrijden een nieuwe dimensie. Zuiver minimalisme. Maar met maximaal rijgenot, ondanks zijn kleine formaat, tenminste als je openstaat voor een ‘aparte’ mobiliteit.

Prijs
NB
  • Score redactie NB

Overzicht :

Al bijna zestig jaar geleden, in 1961 om precies te zijn, zag een kleine allroadmotor het levenslicht: de fameuze Honda Monkey (of ‘Z50’ voor de puristen). Aanvankelijk was hij bedoeld voor attractieparken, maar uiteindelijk besloot de Japanse constructeur toch een wegvariant aan te bieden, gevolgd door een versie met een demonteerbare vork om in een autokoffer te passen, een custom-model, een limited edition, een R- en Baja-versie, enzovoort. Zo verwierf de Monkey in de loop der jaren zijn icoonstatuut. Zijn herinterpretatie van 2019 is nog altijd compact, maar minder compact dan het origineel. Onmogelijk om hem nog in de koffer van een auto gepropt te krijgen, bijvoorbeeld. Een uitzonderlijke motorfiets verdient een heel aparte presentatie, moeten ze bij Honda Belgium gedacht hebben. Dus mochten wij de nieuwe Monkey ontdekken tijdens een kleine wedstrijd onder concullega’s, op een parcours met verschillende offroadpassages.

  • Geraakt overal
  • Wendbaarheid 
  • Gebruikskosten
  • Bodemvrijheid voor terreinrijden
  • Geen opbergruimte 
  • Geen echt duozitje 

Geschreven door op