Zich aanmelden
Wachtwoord vergeten?
×Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.
Prijs | CO2 | |
---|---|---|
Benzine | 26099 - 27799€ | 128 - 133 g/km (WLTP) |
Suzuki Vitara
Terwijl de iets langere S-Cross binnen het Suzuki-gamma meer op gezinnen mikt, rekent de hippere Vitara op zijn look om een jong en trendy cliënteel te veroveren. Vandaar dat zijn verzorgd getekende koetswerk, dat voor 2019 een facelift kreeg, bijvoorbeeld in twee kleuren kan worden besteld. Binnenin hebben de inzittenden een goed overzicht over de weg en ruim voldoende plek. De moduleerbaarheid stelt daarentegen niet veel voor: de achterbank is gewoon in ongelijke delen neerklapbaar, maar niet verschuif- of verstelbaar. Een prettige optie is wel het optionele panoramische open dak. Het motoraanbod bestaat tegenwoordig enkel nog maar uit een drukgevoede 1.4-viercilinder. Die ontwikkelt 129 pk en is gekoppeld aan microhybridetechnologie op een systeem van 48 volt. Kopers hebben daarbij nog wel de keuze tussen een handgeschakelde versnellingsbak of en een automaat en tussen voorwiel- of vierwielaandrijving, al staat die overbrenging (met gestuurde koppeling) hier eerder ten dienste van het weggedrag dan van de terreincapaciteiten. Als gevolg van een nogal beperkte bodemvrijheid (18,5 centimeter) en bij gebrek aan een stevige bodembeschermplaat kun je je sowieso maar beter niet te ver van het asfalt wagen. De Vitara oogt stijlvol en rijdt aangenaam, maar blinkt vooral uit door zijn uitstekende verhouding tussen buitenmaten en binnenruimte. Bovendien is zijn standaarduitrusting vrij volledig. Het beperkende uitrustingsbeleid van de Japanners moet je er dan wel bijnemen.
Prijs | CO2 | |
---|---|---|
Hybride benzine | 27849 - 32149€ | 121 - 133 g/km (WLTP) |
Suzuki Vitara
Terwijl de iets langere S-Cross binnen het Suzuki-gamma meer op gezinnen mikt, rekent de hippere Vitara op zijn look om een jong en trendy cliënteel te veroveren. Vandaar dat zijn verzorgd getekende koetswerk, dat voor 2019 een facelift kreeg, bijvoorbeeld in twee kleuren kan worden besteld. Binnenin hebben de inzittenden een goed overzicht over de weg en ruim voldoende plek. De moduleerbaarheid stelt daarentegen niet veel voor: de achterbank is gewoon in ongelijke delen neerklapbaar, maar niet verschuif- of verstelbaar. Een prettige optie is wel het optionele panoramische open dak. Het motoraanbod bestaat tegenwoordig enkel nog maar uit een drukgevoede 1.4-viercilinder. Die ontwikkelt 129 pk en is gekoppeld aan microhybridetechnologie op een systeem van 48 volt. Kopers hebben daarbij nog wel de keuze tussen een handgeschakelde versnellingsbak of en een automaat en tussen voorwiel- of vierwielaandrijving, al staat die overbrenging (met gestuurde koppeling) hier eerder ten dienste van het weggedrag dan van de terreincapaciteiten. Als gevolg van een nogal beperkte bodemvrijheid (18,5 centimeter) en bij gebrek aan een stevige bodembeschermplaat kun je je sowieso maar beter niet te ver van het asfalt wagen. De Vitara oogt stijlvol en rijdt aangenaam, maar blinkt vooral uit door zijn uitstekende verhouding tussen buitenmaten en binnenruimte. Bovendien is zijn standaarduitrusting vrij volledig. Het beperkende uitrustingsbeleid van de Japanners moet je er dan wel bijnemen.
Vind de autoverzekering die bij jou past!
AutoGids helpt je samen met verzekeringsmakelaar Hopala graag verder met je autoverzekering. Via het vergelijkingsplatform vind je makkelijk en transparant een autoverzekering op maat.