Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Model BMW X7 2026

  • De X7, die in 2019 kwam postvatten bovenaan in BMW’s SUV-gamma, kreeg in 2022 een facelift. Die bracht vooral een hertekende snuit mee, met een verlicht radiatorrooster, mildhybride technologie op 48 volt en de jongste generatie van het iDrive. Deze mastodont van 5,15 meter en 2 meter breed werd bedacht voor Noord-Amerika – daar loopt hij ook van de band. Het is standaard een zevenzitter (of als optie een zeszitter), en die inzittenden mogen gerust allemaal volwassenen zijn. Standaard krijgt hij een klimaatregeling met vier temperatuurzones mee, optioneel zijn er dat zelfs vijf (met een afzonderlijke module op de derde rij). Alle plaatsen hebben stoelverwarming, de voorstoelen kunnen ook geventileerd worden. Kortom, deze grote SUV leent zich uitstekend voor lange ritten.

    De motoren doen niet onder. Om te beginnen zijn er twee benzines: een drieliter-zescilinder van 381 pk (40i) en een 4.4-biturbo-V8 van 530 pk (M60i). De ‘redelijke’ keuze is echter de 40d, met een drieliter-zescilinderdiesel van 223 of 352 pk. Alle motoren zijn standaard gekoppeld aan een achttrapsautomaat en vierwielaandrijving. Gelet op de afmetingen van de X7 kun je natuurlijk niet spreken van een levendig weggedrag, maar alles welbeschouwd rijdt deze kolos wel efficiënt. Bovendien is het comfort eersteklas: luchtveren zijn altijd standaard, net zoals de dubbele beglazing, die een uitzonderlijk goede geluiddemping verzekert.

    De grote BMW X7 koppelt de charme van reizen ‘the American way’ aan de Deutsche Grundlichkeit inzake weggedrag en afwerking. Het beste van twee werelden met andere woorden... al blijft het een feit dat het formaat van deze klepper niet echt aangepast is aan onze ­Europese smalle wegen.

  • Diesel

    • Automatisch met manuele modus
    • 352 pk
    • 8.1 l / 100 km
    • CO2: 210 - 232 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 7 zitplaatsen

    Benzine

    • Automatisch met manuele modus
    • 530 pk
    • 12.2 l / 100 km
    • CO2: 276 - 293 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 7 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 381 pk
    • 9.7 l / 100 km
    • CO2: 217 - 239 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 7 zitplaatsen

Tests BMW X7

Onze tests

Nieuws BMW X7

Aanbevolen nieuwsberichten

Budget

In hetzelfde budget

Tweedehands BMW X7

Tweedehands bmw

Merken

De populairste merken