Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Eerste test / Mercedes E Break 250 CDI

Geschreven door David Leclercq op

De Mercedes E-Klasse mag stilistisch dan al een nieuwe richting hebben gekozen, van zijn veelzijdigheid heeft hij niets verloren. Zeker niet de Break, die nog steeds kan pronken met een recordlaadvolume.

Prijs
NB

Hoewel de 700.000 verkochte E-Klasses tussen 2009 en 2012 geen twijfel laten bestaan over het succes van het model, lijkt het alsof dat vandaag de dag meer dan ooit in gevaar is. Daimler-Benz lijkt qua verkoop voortdurend achter zijn twee historische concurrenten aan te hollen. Wereldwijd verkocht Mercedes vorig jaar 1,32 miljoen auto’s (nog steeds een record), tegenover 1,46 miljoen Audi’s en 1,54 miljoen BMW’s. Mercedes is zich echter bewust van de situatie en heeft de koe al bij de hoorns gevat, getuige daarvan de verleidelijke nieuwe A-Klasse en de gefacelifte E-Klasse, die zijn hoekige postuur heeft ingeruild voor moderner ogende rondingen.

Tests

Onze tests

De concurrenten