Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Eerste test / Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 150 : Stoere verhuiswagen

Geschreven door Tony Verhelle op

Net als bij de voorganger is ook van de nieuwe Passat een Alltrack-versie beschikbaar, een soort van cross-over tussen break en SUV. Wij voelden hem aan de tand met zijn basisdiesel.

Prijs
NB

Bij Volkswagen zijn ze kampioenen om van hun modellen zoveel mogelijk uitrustingsvarianten ter beschikking te stellen, bij voorkeur uiteraard op dezelfde mechanische basis. De Alltrack is zo’n variant: neem een gewone Passat Variant (de breakversie dus), zet hem wat hoger op zijn wielen (de bodemvrijheid bedraagt hier 174 millimeter), voeg wat plastic en aluminium accenten toe om hem er wat stoerder te laten uitzien en klaar is Kees. In de meeste landen is dit stoere Passat-model in vier motorversies verkrijgbaar, maar in België is de benzineversie met 2 liter en 220 pk niet verkrijgbaar (ook niet op de gewone Passats), dus blijft het bij drie versies van de tweeliter-turbodiesel, respectievelijk met 150, 190 en 240 pk.

  • Veelzijdigheid
  • Binnenruimte en koffervolume
  • Algemeen comfort
  • Veilige en plezierige wegligging
  • Looks en afwerking
  • Trekkracht en grip
  • Hoge prijs
  • Vrij dure opties
  • Onhandig formaat bij manoeuvres
  • Te lang gespreide versnellingsbak
  • Comfort met te grote velgen/laagprofielbanden

In dit artikel : Volkswagen, Volkswagen Passat

Tests

Onze tests

Beoordelingen

Laatste beoordelingen van eigenaars