Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

SUV Days 2018 - ontdek hier het laatste nieuws ...

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Range Rover TDV8

Zelfs een icoon moet bijtijds opgefrist worden, dat hebben ze ook bij Land Rover begrepen. Daarom werd de referentie onder de luxueuze offroaders, de Range Rover, weer op (hedendaagse) smaak gebracht.

Prijs
NB
  • Score redactie 15.02/20

Overzicht :

Al snel na zijn debuut in 1970 werd de Range Rover een begrip, ook bij de offroadfanaten. Destijds was het nagenoeg de eerste terreinwagen met een wielophanging via schroefveren en een permanente aandrijving op de vier wielen, en onder meer daardoor kon hij op normale wegen een comfort en weggedrag voorleggen dat geen enkele concurrent toen ook maar kon benaderen. In de loop der jaren heeft die concurrentie er alles aan gedaan om even gesofisticeerde auto's op de markt te brengen, maar het blijft gewoon 'a hell of a job' om deze alleskunner het vuur aan de schenen te leggen. Daarvoor bouwen de Land Rover-ingenieurs natuurlijk voort op hun decennialange ervaring, waarbij ze een van bij het begin af succesvolle chassislay-out met de komst van de elektronica op zo'n wijze nog konden verbeteren dat slechts weinige 'echte' offroaders het deze luxueuze pakketboot ook op ongebaande paden echt moeilijk kunnen maken. Daarvoor is het ontwerp te slim en de steeds weer aangepaste uitvoering te verzorgd.

  • Geweldige diesel-V8
  • Prestaties en verbruik (t.o.v. vorige TDV8)
  • Limousinecomfort
  • Bijzondere terreincapaciteiten
  • Veilig en plezierig weggedrag
  • Volledige uitrusting, degelijke afwerking
  • Grootte en gewicht
  • Erg hoog prijskaartje
  • Vrij hoge waardevermindering
  • Moeilijke instap
  • Toegankelijkheid koffer (tweeledige achterklep)
  • Bijna te veel gadgets

Geschreven door op