Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Detailtests / Range Rover P510e (2022) - in detail

In het kort

  • Interieur
  • Technologie
  • Onderweg
  • Budget
Range Rover P510e (2022) - in detail
Conclusie / Range Rover P510e (2022) - in detail

Met zijn batterij van 31,8 kWh, die hem een reëel emissievrij rijbereik van ongeveer 85 kilometer verleent, geeft de Range Rover P510e ons al een smakelijk voorproefje van wat zijn volledig elektrische variant in petto zal hebben wanneer die in 2024 op de markt komt. We waarderen zijn soepelheid en stilte wanneer hij zich verplaatst zonder bemoeienis van zijn zescilinder, maar ook – en vooral – het feit dat zijn comfortniveau, rijplezier en offroadcapaciteiten integraal gehandhaafd werden. Minder goed verteerbaar blijven zijn gewicht en prijs... voor een hybridetechnologie waarvan we nu al weten dat ze op korte termijn zal worden verdrongen door een puur elektrisch alternatief. Temeer omdat die ommeslag al fiscaal zal worden gestimuleerd in de loop van volgend jaar. Stof tot nadenken...

Verder lezen? Download GRATIS het volledige testverslag!

HEB JE NOG VRAGEN?
Stel ze op ons AutoForum

Naar AutoForum

Tests

Onze tests

Stockwagens

Stockwagens in de kijker

Tweedehands

Tweedehandswagens in de kijker