Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

MY GREEN CAR

Alles over groene auto's op MY GREEN CAR

ONTDEKKEN

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Volkswagen Passat Variant GTE : Fleetlieveling

De Volkswagen Passat poedert niet alleen zijn neus bij, maar versterkt ook zijn positie op de markt van de oplaadbare hybridewagens dankzij een groter elektrisch rijbereik. Volstaat dat om van deze Variant GTE de meest verleidelijke stekkerbreak op de markt te maken?

48.150 €
  • Score redactie 15.89/20

Overzicht :

Zoals wel vaker het geval is bij Volkswagen, blijkt de facelift erg subtiel en heb je een geoefend oog nodig om de nieuwe Passat B8 (laten we hem B8.2 noemen) van zijn voorganger te onderscheiden. Vooraan beperkt de evolutie zich tot de meer ingesneden bumper, het herwerkte radiatorrooster en de gemoderniseerde ledkoplampen. Achteraan werden de bumper en lichten vervangen, terwijl de modelnaam voortaan in grote letters op de kofferklep wordt gekleefd, tussen het merklogo en de nummerplaat in.

In het interieur onderscheidt de B8.2 zich dan weer door zijn infotainmentsysteem met de nieuwste snufjes en zijn opgefriste stoelbekledingen en sierinleg. De oorspronkelijke Passat GTE werd in 2016 gelanceerd, een jaar nadat de gelijknamige Golf het pad van de oplaadbare hybridewagens opende bij Volkswagen. Het nieuwe model heeft meer elektriciteit aan boord, met een batterij van 13 kWh tegenover 9,9 kWh bij zijn voorganger.

  • Algemeen rijcomfort, gezond weggedrag
  • Verhouding prestaties-verbruik
  • Rijgemak, transparante werking hybridesysteem
  • Gevrijwaarde interieur-en kofferruimte
  • Bijdetijdse uitrusting
  • Dosering remmen niet makkelijk onder de kniete krijgen
  • Kwetsbaar laadpunt (in het radiatorrooster)
  • Ergonomie rijmodi
  • Reservewiel niet mogelijk (zelfs niet als optie)
  • Stevig prijskaartje

In dit artikel : Volkswagen, Volkswagen Passat

Geschreven door op