Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Vergelijkende test / Audi R8 V10, Jaguar F-Type R, Mercedes-AMG GT S en Porsche 911 Turbo S : Appellation d'origine contrôlée

Audi R8 Coupé 5.2 V10 FSI 404kW quattro

Prijs
NB
  • Score redactie 15.20 /20
  • Natuurlijk evenwicht (middenmotor)
  • Effi ciënte, geruststellende vierwielaandrijving
  • Knappe hoogtoerige motor
  • Fabelachtige manuele versnellingsbak
  • Verzorgde look en afwerking
  • Echte supercarlook
  • Beperkte praktische aspecten
  • Ergonomie en rijhouding kunnen beter
  • Verouderende uitrusting
  • Hoge prijs, soms dure opties
  • Fin de carrière

Technische fiche Audi R8 Coupé 5.2 V10 FSI 404kW quattro

Verbruik gemengd 14.9 l/100 km
CO2-uitstoot NB
0 tot 100 km/u 3,80 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 1,70 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Porsche 911 Coupé Turbo S Coupé

Prijs
NB
  • Score redactie 16.00 /20
  • Wegligging, prestaties van de bovenste plank
  • Verbluff end onderstel, feilloze trekkracht
  • Makkelijk’ te benutten dynamisch potentieel
  • Fantastische fl at-six, soepelheid, vermogen
  • Veelzijdigheid, 2+2 zitplaatsen
  • Afwerkingskwaliteit, standaarduitrusting
  • Buitensporig hoge prijs
  • Te sterk gedempte uitlaatklank
  • Bedieningslogica versnellingspook
  • Gebrek aan bergruimte

Technische fiche Porsche 911 Coupé Turbo S Coupé

Verbruik gemengd 9.1 l/100 km
CO2-uitstoot NB
0 tot 100 km/u 3,10 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 1,96 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Jaguar F-Type P575 Auto AWD R

Prijs
NB
  • Score redactie 15.80 /20
  • Dynamisch weggedrag, evenwichtig onderstel
  • Algemeen rijcomfort gevrijwaard
  • Explosieve, maar beschaafde motor
  • Uitmuntende uitlaatklank
  • Verzorgde rijhouding, bedieningsorganen
  • Relatief interessante prijs
  • Soms delicate trekkracht (winterbanden)
  • Soms té overvloedig koppel van de V8
  • Afwerking (knoppen, plastics, enzovoort)
  • Ergonomie navigatiesysteem

Technische fiche Jaguar F-Type P575 Auto AWD R

Verbruik gemengd 10.7 l/100 km
CO2-uitstoot 243 g/km
0 tot 100 km/u 4,10 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 1,31 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Mercedes-Benz GT AMG Mercedes-AMG GT S

Prijs
NB
  • Score redactie 15.80 /20
  • Authentieke supercar (look, karakter)
  • Onstuimige en expressief klinkende motor
  • Eersteklasprestaties
  • Verleidelijk dynamisch weggedrag
  • Bestuurderspost, interieurafwerking
  • Uitrustingsmogelijkheden
  • Delicaat weggedrag op de limiet
  • Harde ophanging (Dynamic Pack)
  • Geen manuele modus versnellingspook
  • Moeilijk in te schatten koetswerk
  • Matig zicht rondom

Technische fiche Mercedes-Benz GT AMG Mercedes-AMG GT S

Verbruik gemengd 11.5 l/100 km
CO2-uitstoot NB
0 tot 100 km/u 3,80 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 1,44 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Tests

Onze tests