Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Vergelijkende test / Ford Ranger 2.2 TDCi, Isuzu D-Max 2.5, Mitsubishi L200 DI-D HP, Nissan Navara V6 dCi, SsangYong Actyon Sports, Toyota Hilux 3.0 D-4D & Volkswagen Amarok 2.0 TDI 170 : Dubbel praktisch

Ssangyong Actyon Sports Quartz 4WD

Prijs
NB
  • Score redactie 13.60 /20
  • Geluiddemping (motor, rolgeluiden)
  • Ophangingscomfort
  • Alerte en moderne kleine diesel
  • Goede zestrapsautomaat
  • Verbeterde afwerking
  • Gulle uitrusting, lage prijs
  • Beperkt laad- en sleepvermogen
  • Korte laadbak, beperkte knieruimte achterin
  • Inconsistent stuur, te zachte ophanging
  • Afwijkende opening achterdeuren
  • ESP niet standaard of niet verkrijgbaar
  • Stuur enkel in hoogte verstelbaar

Technische fiche Ssangyong Actyon Sports Quartz 4WD

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot NB
0 tot 100 km/u NB
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,33 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Ford Ranger 2d 2.2 TDCi

Prijs
NB
  • Score redactie 16.80 /20
  • Rij- en gebruiksplezier
  • Binnenruimte, stijl, zitcomfort
  • Beperkt verbruik, goede automaat
  • Ophanging, chassis, remmen
  • Actieve en passieve veiligheid
  • Bijdetijdse uitrusting
  • Hoog gewicht
  • Koetswerklengte
  • Verhouding gewicht-vermogen
  • Ietwat stugge ophanging
  • Weinig intuïtief navigatiesysteem
  • Kortere laadbak dan gemiddeld

Technische fiche Ford Ranger 2d 2.2 TDCi

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot NB
0 tot 100 km/u 12,30 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km NB
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Volkswagen Amarok 2.0 TDi 180 4x4 Auto. Highline

Prijs
NB
  • Score redactie 16.20 /20
  • Uitstekende sturing achttrapsautomaat
  • Recordbinnenruimte (breedte en lengte)
  • Rijdt zoals een SUV met permanente 4x4
  • Stoelen, rijhouding (verstelbaarheid stuur)
  • Verbluœffende prestaties voor een 2.0-diesel
  • Geschikt voor twee europalletten
  • Luidruchtig inschakelen eerste versnellingen
  • Geen reductieverhouding met automaat
  • Krenterig uitrustings- en optiebeleid
  • Enkel verkrijgbaar met 2.0 (Bi)TDI
  • Prijs met automaat
  • Verhouding gewicht-vermogen

Technische fiche Volkswagen Amarok 2.0 TDi 180 4x4 Auto. Highline

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot NB
0 tot 100 km/u NB
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,41 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Nissan Navara 3.0 V6 dCi 4WD LE

Prijs
NB
  • Score redactie 15.20 /20
  • Prestaties en rijplezier
  • Comfort en binnenruimte
  • Volledige (zelfs gadgetachtige) uitrusting
  • Rijhouding en bedieningselementen
  • Achterbank met opklapbare zitting
  • Goed ingedeeld interieur (bergvakken)
  • Dure V6-versie (enkel full option)
  • Uithoudingsvermogen voorste schokdempers
  • Grote draaicirkel
  • Hoog gewicht
  • Niet erg robuuste interieurafwerking
  • Stroomlijngeluiden (dakrails)

Technische fiche Nissan Navara 3.0 V6 dCi 4WD LE

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot NB
0 tot 100 km/u 9,30 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,52 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Isuzu D-Max 2.5 D 4WD LSX

Prijs
NB
  • Score redactie 15.40 /20
  • Zuinige en krachtige diesel
  • Prestaties on- en oœffroad
  • Robuuste constructie, verbeterde afwerking
  • Binnenruimte en interieurinrichting
  • Onklopbare verhouding prijs-uitrusting
  • Uitrusting
  • Onvoldoende zijdelingse steun voorstoelen
  • Goedkoop uitziende stoelbekleding (LSX)
  • Slecht geplaatste knoppen (mistlampen, Info)
  • Verouderde automaat
  • Weinig intuïtief navigatiesysteem
  • Wat schokkerige ophanging

Technische fiche Isuzu D-Max 2.5 D 4WD LSX

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot NB
0 tot 100 km/u NB
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,39 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Toyota Hilux 4d 3.0 D-4D SRX

Prijs
NB
  • Score redactie 15.20 /20
  • Allrounder
  • Afwerking en robuustheid
  • Uithoudingsvermogen schokdempers
  • Comfort, homogeniteit
  • Garantie (5 jaar of 150.000 kilometer)
  • Professionele bandenkeuze
  • Te laag stuur, beperkte verstelbaarheid
  • Evolueert te weinig
  • Robuuste, maar verouderde automaat
  • Hoge prijs
  • Te veel opties
  • Mistroostig interieur achterin

Technische fiche Toyota Hilux 4d 3.0 D-4D SRX

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot NB
0 tot 100 km/u 12,10 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,42 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Mitsubishi L200 4d 2.5 DI-D 178 Intense+ 4Fun Pack

Prijs
NB
  • Score redactie 14.80 /20
  • Kan altijd met vier aangedreven wielen rijden
  • Veelzijdig 4WD Super Select
  • Efficiënt op alle terrein
  • Achterruit kan worden geopend
  • Meest redelijke draaicirkel
  • Beperkte koetswerkbreedte
  • Verouderde automaat
  • Te indirect stuur
  • Lawaaierige motor
  • Smal interieur, ruimte op ellebooghoogte
  • Zitting achterin niet opklapbaar
  • Beperkte verstelbaarheid stuurkolom

Technische fiche Mitsubishi L200 4d 2.5 DI-D 178 Intense+ 4Fun Pack

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot NB
0 tot 100 km/u 12,10 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,41 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Tests

Onze tests