Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Model Toyota C-HR 2024

  • Niet meer beschikbaar
  • De tweede generatie van de Toyota C-HR rolt in Turkije van de band, maar werd wel volledig in ons eigenste Zaventem getekend én ontwikkeld. Na het succes van de gedurfde eerste C-HR ging het merk verder die toer op: nummer twee pakt uit met nóg spannender koetswerklijnen, die vooral tot hun recht komen als je voor een tweekleurenkoetswerk kiest. De binnenkant oogt al net zo bijzonder. De cockpit is opgevat als een cocon voor de bestuurder, met opwaartse lijnen die naargelang van het uur van de dag een andere lichtgloed verspreiden, en grote schermen achter het stuur en op de middenconsole. De zitruimte is daarentegen weinig indrukwekkend, zeker achterin, waar de kleine ruiten het beklemmende gevoel nog verergeren.

    De C-HR rust op het zogenoemde TNGA-C-platform van de Prius en Corolla, maar dan gecombineerd met de meerarmige achteras van grotere modellen als de Camry. Dankzij de lage en centrale positionering van de batterij en de stijve bouw van de structuur laat deze cross-over zich prettig en nauwkeurig sturen, zonder dat het comfort daarvan de dupe is. Onder de motorkap maken opnieuw de 1.8 Hybrid (140 pk) en 2.0 Hybrid (198 pk, ook met vierwielaandrijving) de dienst uit, al krijgen die het gezelschap van een PHEV. Die is in totaal 223 pk sterk en komt op een volle batterijlading ongeveer 70 kilometer ver. Helaas is hij ook een flink stuk duurder.

    Met zijn spectaculaire voorkomen dat vorm boven functie plaatst, lijkt de C-HR de antipode van de archetypische Toyota. Tegelijk blijft hij met die zuinige en robuuste hybride aandrijflijn door en door rationeel. Een cocktail die duidelijk werkt.

  • Hybride benzine

    • Continu Variabele Transmissie
    • 197 pk
    • 5.1 l / 100 km
    • CO2: 116 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Continu Variabele Transmissie
    • 197 pk
    • 5.1 l / 100 km
    • CO2: 115 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Continu Variabele Transmissie
    • 197 pk
    • 4.8 l / 100 km
    • CO2: 108 - 109 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Continu Variabele Transmissie
    • 197 pk
    • 4.8 l / 100 km
    • CO2: 108 - 109 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Continu Variabele Transmissie
    • 197 pk
    • 4.8 l / 100 km
    • CO2: 109 - 110 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Continu Variabele Transmissie
    • 197 pk
    • 4.9 l / 100 km
    • CO2: 111 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    Meer tonen
    Minder tonen

Tests Toyota C-HR

Onze tests

Nieuws Toyota C-HR

Aanbevolen nieuwsberichten

Budget

In hetzelfde budget

Tweedehands Toyota C-HR

Tweedehands toyota

Merken

De populairste merken