Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Industrie en economie / Opel: nieuw logo en nieuwe identiteit

Geschreven door Olivier Maloteaux op 14-06-2017

Nadat Opel van baas is veranderd, krijgt het nu ook een nieuw logo en een andere slogan.

Er beweegt wat bij Opel nu het onder Frans gezag komt te staan omdat het is overgenomen door de groep PSA. Daarom veranderen de Duitsers van logo. Uiteraard blijft de cirkel met de bliksem (Blitz in het Duits) behouden, maar het wordt afgeplat, met een tweedimensionaal design. Ook de slogan verandert. Het bekende “Wir leben Autos” (“Wij leven auto’s”) verdwijnt en wordt vervangen door “The future is everyone’s” (“De toekomst is van iedereen”). Met die slogan wil Opel aangeven dat het naar de toekomst kijkt en dus nieuwe mobiliteitsdiensten wil ontwikkelen. En het merk wil die voor iedereen toegankelijk maken. Na die mooie marketingslogans moet alles natuurlijk nog concreet worden gemaakt…

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Nieuws

Aanbevolen nieuwsberichten