Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Nieuwigheden / Hyundai label N

Geschreven door Olivier Duquesne op 10-12-2013

Bij de onthulling van de i20 WRC (foto) waarmee Hyundai deelneemt aan het wereldrallykampioenschap in 2014, gaf de constructeur aan dat het voortaan al zijn sportieve modellen een N-logo geeft.

Vanaf heden staat de letter N synoniem voor sportiviteit bij Hyundai. De Koreaanse autobouwer maakte gebruik van de aankondiging van zijn nieuwe WRC-engagement (met de Belg Thierry Neuville) om mee te delen dat het van plan is om sportieve modellen te gaan ontwikkelen onder het N-logo. De letter verwijst naar de Koreaanse stad Namyang, waar Hyundai's R&D-centrum ligt. Meer informatie over de verdere ontwikkeling van deze strategie heeft Hyundai nog niet gegeven, maar het merk zou gebruik kunnen maken van eventuele WRC-successen om dit toekomstige gamma geloofwaardigheid te verlenen.

Web Editor - Specialist Advice

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Nieuws

Aanbevolen nieuwsberichten