Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Detailtests / Mercedes E 220 CDI, 250 CDI & 350 CDI

Geschreven door Bert Troubleyn op

De E-Klasseis nog altijd het archetype van een Mercedes: klassiek aan de buitenkant, hoogtechnologisch onderhuids. De nieuwe 220, 250 en 350 CDI bevestigen dat.

Mercedes E 220 CDI, 250 CDI & 350 CDI #1
Prijs
NB
  • Score redactie 15.60 /20

Om de referentie te blijven volstaat het niet om gewoon beter te doen dan de andere, je moet verder durven gaan. En dat doet de E-Klasse, dankzij zijn viercilinder-CDI's met rechtstreeks gestuurde piëzo-injectoren, zijn nieuwe rijhulpsystemen (Attention Assist), de veralgemening van spitstechnologie (ophanging met geleidelijke schokdempers) en zijn uiterst moderne comfortuitrusting. Hét talent van deze grote klassieker uit het Mercedes-gamma is dat hij een unieke manier heeft om zijn voorsprong te behouden: inzetten op alle vlakken en tegelijk steeds comfortabeler worden.

  • Algemeen comfort
  • Uitermate sereen weggedrag
  • Uitgebreide basisveiligheidsuitrusting
  • Verhouding prestaties-verbruik
  • Motorprestaties
  • Interieur- en kofferruimte
  • Kwaliteit afwerking en materialen
  • Basisprijs
  • Dure opties
  • Dieselklank bij gedeeltelijke belasting
  • Dure automaat (voor een vijftraps)
  • Snel irriterende rijhulpmiddelen
  • Geen volwaardig reservewiel

Tests

Onze tests

De concurrenten