Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Nissan

Qashqai

Nissan Qashqai (2022)
SUV's & Crossovers

SUV's & Crossovers

  • Nissan
    Qashqai (2022)

  • Prijs CO2
    Benzine 31190 - 48890€ 142 - 157 g/km (WLTP)
    Hybride benzine 40540 - 48340€ 120 - 122 g/km (WLTP)

    Nissan Qashqai

    De derde generatie van de Nissan Qashqai kwam in 2021 uit en pakt uit met sobere, gestrekte lijnen. Het interieur is over het algemeen goed aangekleed, en maakt vooral een ingetogen indruk. Achter het stuur vind je digitale instrumenten, bovenaan op de middenconsole torent een aanraakscherm van 8 of 9 duim. Het systeem kan prat gaan op een degelijke ergonomie en omvat alle onlinediensten die je anno 2021 mag verwachten, maar is wel een tikkeltje traag in zijn reacties, terwijl de graphics minder gelikt zijn dan bij de concurrentie. Achterin is het goed zitten: de bank kan weliswaar niet worden verschoven, maar de rugleuning is wel verstelbaar. De koffer slikt voortaan meer dan 500 liter. Ook onderweg stak de Qashqai een tandje bij. Het natuurlijk aanvoelende stuur boezemt vertrouwen in en het onderstel volgt trouw de uitgezette koers. Allemaal zonder dat het comfort daarvan de dupe is, dankzij de soepele afstelling van de schokdempers. Motor- en rolgeluiden worden keurig ingetoomd. Naast de e-Power, een zelfladende full hybrid, bestaat het motorgamma uit twee varianten van de 1.3 DIG-T (140 en 158 pk), allebei voorzien van microhybridisering. Deze derde generatie van de Qashqai zet met zijn stijlvolle nieuwe kleedje een charmeoffensief in, maar is daarnaast ook functioneel en doordacht. Ook de aandrijfgehelen zijn aangenaam, en hetzelfde geldt voor het rijgedrag. Voeg daar een nog schappelijke prijs aan toe, en je bekomt een van de interessantere aanbiedingen in deze klasse.

Nissan Qashqai (2021)
SUV's & Crossovers

SUV's & Crossovers

  • Nissan
    Qashqai (2021)

  • Prijs CO2
    Benzine 35640 - 38840€ 145 - 145 g/km (WLTP)

    Nissan Qashqai

    De derde generatie van de Nissan Qashqai kwam in 2021 uit en pakt uit met sobere, gestrekte lijnen. Het interieur is over het algemeen goed aangekleed, en maakt vooral een ingetogen indruk. Achter het stuur vind je digitale instrumenten, bovenaan op de middenconsole torent een aanraakscherm van 8 of 9 duim. Het systeem kan prat gaan op een degelijke ergonomie en omvat alle onlinediensten die je anno 2021 mag verwachten, maar is wel een tikkeltje traag in zijn reacties, terwijl de graphics minder gelikt zijn dan bij de concurrentie. Achterin is het goed zitten: de bank kan weliswaar niet worden verschoven, maar de rugleuning is wel verstelbaar. De koffer slikt voortaan meer dan 500 liter. Ook onderweg stak de Qashqai een tandje bij. Het natuurlijk aanvoelende stuur boezemt vertrouwen in en het onderstel volgt trouw de uitgezette koers. Allemaal zonder dat het comfort daarvan de dupe is, dankzij de soepele afstelling van de schokdempers. Motor- en rolgeluiden worden keurig ingetoomd. Naast de e-Power, een zelfladende full hybrid, bestaat het motorgamma uit twee varianten van de 1.3 DIG-T (140 en 158 pk), allebei voorzien van microhybridisering. Deze derde generatie van de Qashqai zet met zijn stijlvolle nieuwe kleedje een charmeoffensief in, maar is daarnaast ook functioneel en doordacht. Ook de aandrijfgehelen zijn aangenaam, en hetzelfde geldt voor het rijgedrag. Voeg daar een nog schappelijke prijs aan toe, en je bekomt een van de interessantere aanbiedingen in deze klasse.

Vorige Nissan-modellen
Nissan Qashqai 2021
Nissan Qashqai 2019
Nissan Qashqai 2018
Nissan Qashqai 2017
Nissan Qashqai 2016
Nissan Qashqai 2013
Nissan Qashqai 2007

Tests Nissan Qashqai

Onze tests

Budget

In hetzelfde budget