Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Model Toyota Proace City Verso 5d 2022

  • Niet meer beschikbaar
  • Met een beetje vertraging kreeg de drieling Citroën Berlingo-Opel Combo-Peugeot Rifter er in 2020 een nakomertje bij, in de vorm van de Toyota Proace City Verso. Technisch is die identiek aan de andere drie, alleen de look is specifiek, en dan spreken we voornamelijk over de bumpers en het radiatorrooster. De twee koetswerkversies – kort en lang, met respectievelijk vijf en zeven zitplaatsen – zijn ook bij Toyota verkrijgbaar, en twee zijdelingse schuifdeuren zijn standaard vanaf het basisniveau.

    Het weldoordachte interieur lijkt linea recta overgenomen uit de Citroën Berlingo – alleen de merklogo’s werden aangepast – met ook hier een zee aan ruimte en uitgebreide opbergmogelijkheden. De drie afzonderlijke stoelen op rij twee kunnen worden weggeklapt, waarna een volledig vlakke laadvloer vrijkomt. Het rijgedrag is logischerwijze niet anders dan bij zijn bloedbroeders: de ProAce City Verso biedt hetzelfde geslaagde compromis tussen comfort en dynamiek. Op motorvlak onderscheidt de Toyota zich nu van zijn Stellantis-neven doordat hij nog wel te krijgen is met een verbrandingsmotor, meer bepaald een 1.2 (PureTech) op benzine met 110 pk en een 1.5-diesel met 100 of 130 pk, allemaal gekoppeld aan een manuele versnellingsbak. De elektrische versie is al aangekondigd en zal binnenkort het gamma vervoegen.

    En toen waren ze al met vier... De Toyota ProAce City Verso is helemaal een doorslagje van de Citroën Berlingo, Opel Combo en Peugeot Rifter. De keuze voor deze Toyota zal dan ook vooral een kwestie van smaak zijn, of van vertrouwen in de dealer. Temeer omdat deze pseudo-Japanner zeker niet de goedkoopste van het viertal is.

  • Diesel

    • Manueel
    • 102 pk
    • 5.2 l / 100 km
    • CO2: 137 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Manueel
    • 130 pk
    • 5.4 l / 100 km
    • CO2: 142 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 7 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 130 pk
    • 5.6 l / 100 km
    • CO2: 148 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 7 zitplaatsen
    • Manueel
    • 130 pk
    • 5.3 l / 100 km
    • CO2: 138 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch met manuele modus
    • 130 pk
    • 5.5 l / 100 km
    • CO2: 144 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen
    Meer tonen
    Minder tonen

    Benzine

    • Manueel
    • 110 pk
    • 6.7 l / 100 km
    • CO2: 152 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 7 zitplaatsen
    • Manueel
    • 110 pk
    • 6.5 l / 100 km
    • CO2: 148-151 g/km (WLTP)
    • 5 deuren
    • 5 zitplaatsen

Tests Toyota Proace city verso

Onze tests

Nieuws Toyota

Aanbevolen nieuwsberichten

Budget

In hetzelfde budget