Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Detailtests / Volkswagen ID.Buzz 77 kWh (2023) - in detail

In het kort

  • Interieur
  • Technologie
  • Onderweg
  • Budget
Volkswagen ID.Buzz 77 kWh (2023) - in detail
Conclusie / Volkswagen ID.Buzz 77 kWh (2023) - in detail

Als de Volkswagen ID. Buzz ons één ding leert, dan is het wel dat je met een klein beetje esthetische originaliteit tonnen goodwill koopt. Sympathie die nadien gebruikt kan worden om de mindere kantjes van het Buzz-concept met de mantel der liefde te bedekken. Zoals de afwerking, die naar Volkswagen-normen maar bedenkelijk is. Of het rijbereik, dat door de massieve omvang en het hoge gewicht nogal tegenvalt. Een vaststelling waarmee de ID. Buzz opnieuw connecteert met het verleden. Want ook bij de ‘T1’ camoufleerde de guitigheid zijn tekortkomingen, met het bekende succes tot gevolg. Als we die rode draad dus doortrekken…

Je kan het volledige testbericht lezen in ons e-magazine. (n° 1116)
Journalist AutoGids/AutoWereld

Tests

Onze tests