Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Detailtests / Volkswagen ID.Buzz 77 kWh (2023) - in detail

In het kort

  • Interieur
  • Technologie
  • Onderweg
  • Budget
Volkswagen ID.Buzz 77 kWh (2023) - in detail
Conclusie / Volkswagen ID.Buzz 77 kWh (2023) - in detail

Als de Volkswagen ID. Buzz ons één ding leert, dan is het wel dat je met een klein beetje esthetische originaliteit tonnen goodwill koopt. Sympathie die nadien gebruikt kan worden om de mindere kantjes van het Buzz-concept met de mantel der liefde te bedekken. Zoals de afwerking, die naar Volkswagen-normen maar bedenkelijk is. Of het rijbereik, dat door de massieve omvang en het hoge gewicht nogal tegenvalt. Een vaststelling waarmee de ID. Buzz opnieuw connecteert met het verleden. Want ook bij de ‘T1’ camoufleerde de guitigheid zijn tekortkomingen, met het bekende succes tot gevolg. Als we die rode draad dus doortrekken…

Verder lezen? Download GRATIS het volledige testverslag!
Journalist AutoGids/AutoWereld

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Tests

Onze tests

Stockwagens

Stockwagens in de kijker

Tweedehands

Tweedehandswagens in de kijker