Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Vergelijkende test / Audi A6 TFSI Hybrid, BMW ActiveHybrid5, Lexus GS 450h en Mercedes E 350 BlueTec Hybrid : Bekeerlingen

Mercedes-Benz E-Klasse Berline E 300 BlueTEC HYBRID

Prijs
NB
  • Score redactie 13.80 /20
  • Verhouding prestaties-verbruik
  • Discreter stop-startsysteem dan 250 CDI
  • Eersteklascomfort
  • Weggedrag en rijplezier
  • Praktische aspecten (moduleerbaarheid)
  • Complete en efficiënte connectiviteit
  • Geen echte ‘full’ hybrid
  • Rijdt weinig elektrisch
  • Lawaaierige CDI-motor onder belasting
  • Dure opties
  • Meerprijs t.o.v 250 CDI

Technische fiche Mercedes-Benz E-Klasse Berline E 300 BlueTEC HYBRID

Verbruik gemengd 3.8 l/100 km
CO2-uitstoot g/km
0 tot 100 km/u 7,10 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,55 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

BMW 5 Reeks Berline ActiveHybrid 5

Prijs
NB
  • Score redactie 14.40 /20
  • Opmerkelijke prestaties
  • Performant hybridesysteem
  • Geluiddemping
  • Rijcomfort
  • Binnenruimte
  • Vrij volledige uitrusting
  • Schokkerig aandrijfgeheel
  • Ontoereikende schokdemping
  • Onvoldoende centrerend stuur
  • Rijplezier a™ankelijk van chassisopties
  • Geen neerklapbare achterbank

Technische fiche BMW 5 Reeks Berline ActiveHybrid 5

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot g/km
0 tot 100 km/u 5,90 sec.
1000m vanuit stilstand 25.5 sec.
Kostprijs per km 0,65 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Lexus GS GS 450h

Prijs
NB
  • Score redactie 16.00 /20
  • Referentiehybridesysteem
  • Efficiënt en soepel hybridegeheel
  • Snedig en eœciënt weggedrag (F Sport)
  • Bijzonder complete uitrusting
  • Connectiviteit
  • Algemeen rijcomfort
  • Zicht rondom
  • Geen neerklapbare achterbank
  • Complexe ergonomie, trage interface
  • Integratie derde remlicht
  • Artifcieel stuur, rolgeluiden
  • Achterbank slechts voor twee personen

Technische fiche Lexus GS GS 450h

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot g/km
0 tot 100 km/u 5,90 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,65 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Audi A6 2.0 TFSI Hybride

Prijs
NB
  • Score redactie 15.20 /20
  • Fiscaal interessant
  • Makkelijk elektrisch rijden
  • Interessante binnenruimte
  • Algemeen rijcomfort
  • Indrukwekkende afwerkingskwaliteit
  • Snel overmande voortrein (trekkracht)
  • Lawaaierige TFSI-motor onder belasting
  • Ontoereikende schokdemping
  • Standaarduitrusting en prijs opties
  • Plaatsrovende middentunnel achterin
  • Plaatsrovende batterijen in de ko’er

Technische fiche Audi A6 2.0 TFSI Hybride

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot g/km
0 tot 100 km/u 8,10 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,56 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Tests

Onze tests

Stockwagens

Stockwagens in de kijker

Tweedehands

Tweedehandswagens in de kijker