Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Vergelijkende test / Audi A6 TFSI Hybrid, BMW ActiveHybrid5, Lexus GS 450h en Mercedes E 350 BlueTec Hybrid : Bekeerlingen

Mercedes-Benz E-Klasse Berline E 300 BlueTEC HYBRID

Prijs
NB
  • Score redactie 13.80 /20
  • Verhouding prestaties-verbruik
  • Discreter stop-startsysteem dan 250 CDI
  • Eersteklascomfort
  • Weggedrag en rijplezier
  • Praktische aspecten (moduleerbaarheid)
  • Complete en efficiënte connectiviteit
  • Geen echte ‘full’ hybrid
  • Rijdt weinig elektrisch
  • Lawaaierige CDI-motor onder belasting
  • Dure opties
  • Meerprijs t.o.v 250 CDI

Technische fiche Mercedes-Benz E-Klasse Berline E 300 BlueTEC HYBRID

Verbruik gemengd 3.8 l/100 km
CO2-uitstoot NB
0 tot 100 km/u 7,10 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,55 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

BMW 5 Reeks Berline ActiveHybrid 5

Prijs
NB
  • Score redactie 14.40 /20
  • Opmerkelijke prestaties
  • Performant hybridesysteem
  • Geluiddemping
  • Rijcomfort
  • Binnenruimte
  • Vrij volledige uitrusting
  • Schokkerig aandrijfgeheel
  • Ontoereikende schokdemping
  • Onvoldoende centrerend stuur
  • Rijplezier a™ankelijk van chassisopties
  • Geen neerklapbare achterbank

Technische fiche BMW 5 Reeks Berline ActiveHybrid 5

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot NB
0 tot 100 km/u 5,90 sec.
1000m vanuit stilstand 25.5 sec.
Kostprijs per km 0,65 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Lexus GS GS 450h

Prijs
NB
  • Score redactie 16.00 /20
  • Referentiehybridesysteem
  • Efficiënt en soepel hybridegeheel
  • Snedig en eœciënt weggedrag (F Sport)
  • Bijzonder complete uitrusting
  • Connectiviteit
  • Algemeen rijcomfort
  • Zicht rondom
  • Geen neerklapbare achterbank
  • Complexe ergonomie, trage interface
  • Integratie derde remlicht
  • Artifcieel stuur, rolgeluiden
  • Achterbank slechts voor twee personen

Technische fiche Lexus GS GS 450h

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot NB
0 tot 100 km/u 5,90 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,65 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Audi A6 2.0 TFSI Hybride

Prijs
NB
  • Score redactie 15.20 /20
  • Fiscaal interessant
  • Makkelijk elektrisch rijden
  • Interessante binnenruimte
  • Algemeen rijcomfort
  • Indrukwekkende afwerkingskwaliteit
  • Snel overmande voortrein (trekkracht)
  • Lawaaierige TFSI-motor onder belasting
  • Ontoereikende schokdemping
  • Standaarduitrusting en prijs opties
  • Plaatsrovende middentunnel achterin
  • Plaatsrovende batterijen in de ko’er

Technische fiche Audi A6 2.0 TFSI Hybride

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot NB
0 tot 100 km/u 8,10 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,56 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Tests

Onze tests

Beoordelingen

Laatste beoordelingen van eigenaars