Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Vergelijkende test / Elektrische Middenklassers : Kilowatt of kilometer?

Volkswagen Golf VII 5d e-Golf

Prijs
NB
  • Score redactie 15.20 /20
  • Erg levendige acceleraties tot 150 km/h
  • Rijdt als een 'normale' Golf
  • Efficiënte remenergierecuperatie
  • Rijplezier, evenwichtig weggedrag
  • Afwerkingskwaliteit
  • Hoge prijs
  • Verhouding prijs-uitrusting
  • Verhouding batterijcapaciteit-rijbereik
  • Hoog gewicht, hoog verbruik
  • Langere laadtijden

Technische fiche Volkswagen Golf VII 5d e-Golf

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot 0 g/km
0 tot 100 km/u 10,40 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,35 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Nissan Leaf Visia 40kWh

Prijs
NB
  • Score redactie 14.60 /20
  • Rijgemak
  • Veer- en zitcomfort
  • Veel en makkelijke oplaadmogelijkheden
  • Goede thermische en akoestische isolatie
  • Uitgebreid aanbod uitrustingsniveaus
  • Ontoereikende remenergierecuperatie
  • Rijhouding (te laag stuur, te hoge stoel)
  • Geen centrale armsteun achterin
  • Voorbijgestreefd qua rijhulpsystemen
  • Model fin de carrière

Technische fiche Nissan Leaf Visia 40kWh

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot 0 g/km
0 tot 100 km/u 7,90 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,38 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Hyundai Ioniq Electric Feel

Prijs
NB
  • Score redactie 15.40 /20
  • Verhouding batterijcapaciteit-rijbereik
  • Efficiënte progressieve remenergierecuperatie
  • Weinig stroomverlies bij opladen
  • Licht en aerodynamisch koetswerk, grote koffer
  • Uitgebreid arsenaal rijhulpsystemen
  • Geen instapversie
  • Instap en binnenruimte achterin
  • Weinig bijtgrage klassieke remmen
  • Zicht schuin naar achteren
  • Geen ruitenwisser op achterruit

Technische fiche Hyundai Ioniq Electric Feel

Verbruik gemengd NB
CO2-uitstoot 0 g/km
0 tot 100 km/u 9,90 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,43 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Tests

Onze tests