Ford Kuga 2.0 TDCi 4x4 110kW PS Titanium
Zich aanmelden
Wachtwoord vergeten?
×Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.
Voor de prijs van de hier geteste Tucson, en zelfs voor bijna 3.000 euro minder als je je beperkt tot de voorwielaangedreven basisversie, kun je al een Santa Fe kopen. Maar meer – koetswerk in dit geval – is daarom niet altijd beter. Zo blijft Hyundai er rotsvast van overtuigd dat er voor SUV’s een publiek bestaat dat meer belang hecht aan veelzijdigheid en een comfortabele uitrusting dan gewoon aan het formaat van de auto. Een gevoel dat wij uiteraard delen... al zijn we niet helemaal fan van het beperkende uitrustingsbeleid van de constructeur. De 2.0 CRDi 185 4WD aanbieden met andere uitrustingsniveaus dan de dure Executive of Luxury Launch Edition (in ons geval) zou naar onze mening zijn aantrekkingskracht alleen maar kunnen versterken.
De Tucson 4WD heeft een iets comfortabeler ophanging dan de 1.7 CRDi 2WD en kan ook rekenen op zijn koppelrijke 2.0 CRDi met 185 pk, zijn rustgevende automaat en zijn geruststellende vierwielaandrijving. De weelderige uitrusting (panoramisch schuifdak, automatische parkeerassistent, ventileerbare voorstoelen – allemaal standaard – automatische noodremfunctie, verwarmbaar stuurwiel, enzovoort) van de topversies (Executive of Luxury Launch Edition) maakt dat hij levensgenieters aan zijn kant krijgt.
In dit artikel : Hyundai, Hyundai Tucson