Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Detailtests / Nissan X-Trail e-Power e-4ORCE (2022) - in detail

In het kort

  • Interieur
  • Technologie
  • Onderweg
  • Budget
Nissan X-Trail e-Power e-4ORCE (2022) - in detail
Conclusie / Nissan X-Trail e-Power e-4ORCE (2022) - in detail

De X-Trail biedt genoeg argumenten om zijn bijrol van zich af te werpen en zich in de schijnwerpers te rijden. Maar om met recht en reden aanspraak te maken op een hoofdrol moet de X-Trail ook de stempel van ‘bankable’ acteur krijgen... Onze e-4orce Tekna+ van 61.400 euro toont zich ontegensprekelijk verleidelijk, maar komt qua prijs in de buurt van de Volkswagen Tiguan AllSpace 2.0 TDI 200 4Motion R-Line Business Plus (61.050 euro), de Toyota RAV4 PHEV Style Plus (61.600 euro) of de Skoda Enyaq iV 80 Sportline (60.445 euro), om maar enkele alternatief aangedreven concurrenten te noemen. Bovendien valt het nog af te wachten of de X-Trail zich echt weet te onderscheiden met de technische keuzes die Nissan voor zijn ‘troepenwagen’ heeft gemaakt.

Je kan het volledige testbericht lezen in ons e-magazine. (n° 1114)

Tests

Onze tests