Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Veiligheid / Campagne rond bandendruk

Geschreven door Olivier Duquesne op 02-07-2013

Recytyre, de organisatie die belast is met de recyclage van versleten banden, start een sensibiliseringscampagne rond bandendruk. 'Blaas 'm op' biedt onder meer een herinnering aan via sms.

De campagne 'Blaas 'm op' die wordt georganiseerd door Recytyre hoopt autobestuurders ertoe aan te zetten om regelmatig hun bandendruk na te gaan en indien nodig de banden weer op te pompen of de druk aan te passen aan de belading. Deze eenvoudige controle kan je doorgaans gratis uitvoeren in tankstations. Recytyre, dat verantwoordelijk is voor het recycleren van versleten banden, herinnert er trouwens aan dat slecht opgepompte banden niet alleen veiligheidsproblemen kunnen opleveren, maar dat ze ook sneller slijten en het brandstofverbruik verhogen. De campagne loopt via affiches, radiospots en het internet. Je kan je via de site ook inschrijven voor een dienst die je elke maand gratis een sms stuurt om je eraan te herinneren dat je je bandendruk moet nakijken.

Web Editor - Specialist Advice

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!

Ik schrijf me in

Nieuws

Aanbevolen nieuwsberichten