Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Detailtests / Toyota bZ4X AWDi (2022) - in detail

In het kort

  • Interieur
  • Technologie
  • Onderweg
  • Budget
Toyota bZ4X AWDi (2022) - in detail
Conclusie / Toyota bZ4X AWDi (2022) - in detail

Als eerste in een reeks van zeven nieuwe beyond zero-modellen die Toyota tegen 2025 wil lanceren, doet de bZ4X dienst als terreinverkenner. Zijn originele voorkomen en gedegen kwaliteitsindruk ten spijt toont de Japanner zich evenwel niet echt efficiënter dan de meeste bestaande cross-overs van dit formaat. Zo brengt zijn batterij van 71,4 kWh netto hem in de praktijk niet verder dan 300 kilometer. Waarvoor je hem dan wél zou kopen? Voor zijn erg geslaagde compromis tussen comfort en rijdynamiek, voor zijn degelijke prestaties en voor zijn aangename interieur (met een rijke uitrusting in de topversies). Of omdat je vertrouwen hebt in de merknaam Toyota, een constructeur die qua garanties tot de meest geruststellende op de markt behoort. Dat de bZ4X (iets) meer stroom verbruikt en (aanzienlijk) meer kost dan gemiddeld, moet je dan wel voor lief nemen.

Je kan het volledige testbericht lezen in ons e-magazine. (n° 1114)

Tests

Onze tests