Een bijzonder coherent pakket, die Tesla Model Y. Maar intussen rijdt zowat iedereen die een bedrijfswagen heeft ermee rond. Tesla houdt het aantal koetswerkleuren en aankledingsopties bovendien beperkt, waardoor de kans bijzonder groot is dat jouw Model Y er net zo uitziet als het exemplaar van je buurman of je collega. Je kan je proberen onderscheiden door een setje sportieve velgen, anderen kiezen voor een opvallende wrap. Maar EVision heeft nog iets beters bedacht.
Op de Consumer Electronics Show (CES) in Las Vegas presenteerde EVision een digitale voorbumper, een flinterdun scherm dat zowat de volledige voorzijde van je Tesla Model Y bedekt. En dat opent een enorme doos aan personaliseringsmogelijkheden. Je kan kiezen voor je favoriete popster of voetbalspeler, zelfs gezinsfoto's met partner en kinderen kunnen. Maar het wordt pas echt leuk als je Tesla Model Y de aanblik van een Rolls-Royce krijgt. Of van een Ferrari of Maserati, zolang het maar iets anders is dan wat je buurman of collega gekozen heeft.
Omgerekend kost die digitale voorbumper een 2.500 euro, met als enige beperking dat je een Tesla Model Y van voor de Juniper-update moet hebben. Al is EVision ook bezig met een module voor de Cybertruck...

BLIJF OP DE HOOGTE VAN HET LAATSTE AUTONIEUWS!
Nieuwe modellen, tests, advies, exclusieve evenementen! Het is gratis!