Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Uw Facebook-account is niet verbonden aan een account op de site. Schrijf je van tevoren in

Als u zich net hebt geregistreerd bij Facebook, laadt u de pagina over enkele ogenblikken opnieuw terwijl uw registratie volledig is geactiveerd.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Eerste test / BMW X5 M50d

Hij werd een beetje schoner, een beetje virtueler ook. Maar in de eerste plaats wil de BMW X5 M50d blijven uitblinken op het vlak van prestaties in het segment van de dikke SUV’s.

Prijs
NB

De deelnemers aan de vermogenswedloop zijn allemaal Duits, en ook BMW laat zich niet onbetuigd, onder meer door een 313 pk sterke diesel in zijn grote SUV te lepelen. Zoiets ligt natuurlijk nogal gevoelig in de huidige maatschappelijke context en dus probeert het Beierse merk zijn X5 M50d te verschonen door bij de generatiewissel zijn CO2-uitstoot te verlagen en hem terloops een betere connectie met het internet te geven. Een zoethoudertje in afwachting van de echt ‘ecologische’ versies, de achterwielaangedreven 25d sDrive (218 pk, 450 Nm) en de plug-inhybride eDrive.

De deelnemers aan de vermogenswedloop zijn allemaal Duits, en ook BMW laat zich niet onbetuigd, onder meer door een 313 pk sterke diesel in zijn grote SUV te lepelen. Zoiets ligt natuurlijk nogal gevoelig in de huidige maatschappelijke context en dus probeert het Beierse merk zijn X5 M50d te verschonen door bij de generatiewissel zijn CO2-uitstoot te verlagen en hem terloops een betere connectie met het internet te geven. Een zoethoudertje in afwachting van de echt ‘ecologische’ versies, de achterwielaangedreven 25d sDrive (218 pk, 450 Nm) en de plug-inhybride eDrive.

In dit artikel : BMW, BMW X5

Tests

Onze tests

De concurrenten