Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Vergelijkende test / 3 Grote middenklassebreaks : Stijlvol en praktisch

Mazda Mazda6 Wagon 2.2 Skyactiv-D 184 Auto Skycruise

Prijs
NB
  • Score redactie 15.80 /20
  • Compromis comfort-weggedrag
  • Rijhouding, algemene ergonomie
  • Royale binnenruimte
  • Moduleerbaarheid
  • Interessante verhouding prijs-uitrusting
  • Wat motortrillingen
  • Soms aarzelende automaat (bij dynamische rijstijl)
  • Wat uitrustingslacunes (jongste technologieën)
  • Gedateerd navigatiesysteem
  • Beperkend optiebeleid

Technische fiche Mazda Mazda6 Wagon 2.2 Skyactiv-D 184 Auto Skycruise

Verbruik gemengd 5.1 l/100 km
CO2-uitstoot g/km
0 tot 100 km/u 8,60 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,49 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Volvo V60 D4 Geartronic Momentum

Prijs
NB
  • Score redactie 16.20 /20
  • Algemeen rijcomfort (stoelen, ophanging)
  • Romige en gulle motor
  • Geluiddemping, koersstabiliteit op de snelweg
  • Kwaliteit interieurmaterialen en afwerking
  • Koffervolume, moduleerbaarheid
  • Bescheiden standaarduitrusting
  • Prijs van sommige opties
  • Verbruik kan oplopen
  • Aanraakscherm weinig praktisch tijdens het rijden

Technische fiche Volvo V60 D4 Geartronic Momentum

Verbruik gemengd 4.5 l/100 km
CO2-uitstoot g/km
0 tot 100 km/u 7,70 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,47 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 S&S EAT8 GT Line

Prijs
NB
  • Score redactie 15.80 /20
  • Verzorgde look en stijl
  • Originele bestuurderspost, leuk stuurtje
  • Algemene feeling bedieningsorganen (stuur, versnellingsbak, remmen)
  • Aangenaam aandrijfgeheel
  • Beperkt verbruik
  • Ergonomie afhankelijk van stand stuurkolom
  • Claustrofobisch interieur, als van een coupé
  • Zicht rondom
  • Hoge laaddrempel (voor een break)
  • Hoge instapprijs

Technische fiche Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDi 180 S&S EAT8 GT Line

Verbruik gemengd 4.2 l/100 km
CO2-uitstoot g/km
0 tot 100 km/u 9,20 sec.
1000m vanuit stilstand NB
Kostprijs per km 0,50 €
Verkeersbelasting NB
BIV NB
Configureer deze auto met packs
Technische gegevens

HEB JE NOG VRAGEN?
Stel ze op ons AutoForum

Naar AutoForum

Tests

Onze tests

Stockwagens

Stockwagens in de kijker

Tweedehands

Tweedehandswagens in de kijker