Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

>> Ontdek gratis wat de huidige waarde van uw auto is

Schatten

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Land Rover Discovery Sport P300e : Wat fluistert er in het struikgewas?

Ook een historische terreinwagenspecialist als Land Rover kan niet meer om de plug-in­hybride heen. Elektrisch over veld- en boswegen? Deze Discovery Sport P300e draait er zijn hand niet voor om....

55.990 €
  • Score redactie 15.03 /20

Overzicht :

De huidige Land Rover Discovery Sport stamt al uit 2015, maar van pensioen is nog geen sprake, integendeel: voor 2020 kreeg hij nog een facelift. Naast enkele subtiele esthetische ingrepen bracht die in het interieur een nieuw multimediasysteem mee, terwijl de meeste krachtbronnen er mildhybride ondersteuning bijkregen. Maar ook het platform werd onder handen genomen, om het stijver te maken én het voor te bereiden op de komst van een plug-inhybrideversie. Die P300e is sinds enkele maanden een feit, en belooft maar liefst 55 elektrische kilometers zonder te raken aan de softroaderkwaliteiten of de binnenruimte van de Discovery Sport. Alleen de derde stoelenrij in de koffer ging op de schop.

  • Binnenruimte en praktische aspecten gevrijwaard
  • Nog altijd geschikt voor licht terreinwerk
  • Lage gebruikskosten (met opladen)
  • Hoog verbruik met lege batterij
  • Derde stoelenrij niet beschikbaar
  • Onhandig breed koetswerk

NIEUWSBRIEF