Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.

Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Inschrijven nieuwsbrief
FR
Menu

En/Of

En/Of

MY GREEN CAR

Alles over groene auto's op MY GREEN CAR

ONTDEKKEN

Onze vergelijker laat je toe om tot 3 auto's tegelijkertijd te vergelijken en 9 vergelijkingen in je mandje te bewaren.

Uw winkelmand van te vergelijken voertuigen0

Bent u zeker dat u uw selectie van voertuigen wilt verwijderen ?

Bevestigen Annuleren

Sleep en verplaats een voertuig vanuit uw winkelmand naar één van de 3 posities hierboven om de vergelijking te maken

Gedetailleerde test / Audi Q5 55 TFSI e : De Q5 gaat aan de stekker

De Q5 lanceert de tweede golf van plug-inhybridisering bij Audi. In vergelijking met de vorige hybride Q5 maakt zijn opvolger gebruik van een hogere mate van elektrificatie om zijn prestaties te verbeteren en zijn CO2-normuitstoot drastisch te beperken. Droom of werkelijkheid?

61.500 €
  • Score redactie 15.80/20

Overzicht :

Na de lancering van zijn eerste volledig elektrische SUV breidt Audi de elektrificatie van zijn gamma uit met een nieuwe generatie van plug-inhybrides. Nu de typebenaming ‘e-Tron’ van de vorige oplaadbare A3 Sportback en Q7 is voorbehouden aan de zuiver elektrische producten van het merk uit Ingolstadt, krijgt deze nieuwe plug-ingeneratie het label ‘TFSI e’ opgeplakt.De nieuwe technologie debuteert in de SUV Q5, maar de verschillende koetswerkversies van de A6, A7 Sportback en A8 zullen al snel in zijn spoor volgen. Door gebruik te maken van een krachtigere elektromotor ziet de tweede versie het totale vermogen en koppel van zijn aandrijflijn groeien van 299 naar 367 pk en van 450 naar 500 Nm.

  • Beperkt verbruik mogelijk
  • Prestaties, soepel aandrijfgeheel
  • Geluiddemping
  • Rijcomfort met luchtvering
  • Fiscaal aantrekkelijk
  • Povere standaarduitrusting
  • Enkele dure opties
  • Verhouding buitenmaten-binnenruimte, koffer
  • Hoog gewicht
  • Plomp rijgedrag bij dynamische rijstijl

In dit artikel : Audi, Audi Q5

Geschreven door op