Zich aanmelden

Met Facebook aanmelden

of

Uw informatie is niet correct.
Ik meld me aan Wachtwoord vergeten?
Er is geen Facebook-account verbonden aan de website, schrijf u in.

Wachtwoord vergeten?

×
Mijn wachtwoord opnieuw instellen
Je ontvangt een e-mail voor het instellen van een nieuw wachtwoord.
Geen account gekoppeld aan dit e-mailadres

Nog geen account?
SCHRIJF JE GRATIS IN.

Model Hyundai Ioniq 6 2023

  • Er valt moeilijk naast te kijken: de Ioniq 6 vertoont een futuristische stijl. Hij heeft ook een verzorgde stroomlijn, om beter door de lucht te klieven, minder te verbruiken en dus verder te raken met een volle batterij. Deze net geen 5 meter lange berline is ook ruim, zowel voor- als achterin, al kunnen achterpassagiers hun voeten niet onder de voorstoelen schuiven. De laadruimte (met een klassiek kofferdeksel) is echter beperkt voor het formaat van de auto. Wel kun je nog wat kleine spullen kwijt in de frunk voorin. Het interieur is net zo futuristisch als de carrosserie, maar de gerecyclede materialen zien er wat licht uit. Leuk is dat de voorstoelen sterk kunnen worden gekanteld zodat je kunt relaxen tijdens het opladen.

    Al hoeft dat niet lang te duren, want de batterijen werken op 800 volt en opladen aan een snellader kan tot 200 kW. De auto kan ook worden gebruikt als oplaadpunt voor diverse elektrische apparaten. De Ioniq 6 is te krijgen met twee accu's: met 53 kWh (achterwielaandrijving en 151 pk) of met 77,4 kWh (achterwielaandrijving met 228 pk of vierwielaandrijving met twee motoren en 325 pk). Hyundai claimt een actieradius tot 614 kilometer met de grote batterij en achterwielaandrijving, en tot 429 kilometer met de kleine. Vermijd de wielen van 20 duim, die je meer dan 60 kilometer aan actieradius kosten tegenover die van 19 duim!

    Het concept van deze Ioniq 6 heeft ons verleid: zijn aerodynamische lijn zorgt niet alleen voor een opvallende look, maar ook voor een laag verbruik en dus een groot rijbereik. Stijl én functie, met andere woorden! En het is eens iets anders dan al die SUV's, die zwaarder en minder gestroomlijnd zijn en dus meer verbruiken…

  • Elektrisch

    • Automatisch
    • 151 pk
    • 429 km • 13.9 kWh/100km
    • 53 kWh • - kW (AC) • 180 kW (DC)
    • 4 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch
    • 151 pk
    • 429 km • 13.9 kWh/100km
    • 53 kWh • - kW (AC) • 180 kW (DC)
    • 4 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch
    • 228 pk
    • 545 km • - kWh/100km
    • 77.4 kWh • - kW (AC) • 239 kW (DC)
    • 4 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch
    • 325 pk
    • 519 km • - kWh/100km
    • 77.4 kWh • - kW (AC) • 239 kW (DC)
    • 4 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch
    • 228 pk
    • 614 km • - kWh/100km
    • 77.4 kWh • - kW (AC) • 239 kW (DC)
    • 4 deuren
    • 5 zitplaatsen
    • Automatisch
    • 228 pk
    • 614 km • - kWh/100km
    • 77.4 kWh • - kW (AC) • 239 kW (DC)
    • 4 deuren
    • 5 zitplaatsen
    Meer tonen
    Minder tonen

Tests Hyundai Ioniq 6

Onze tests

Nieuws Hyundai

Aanbevolen nieuwsberichten

Budget

In hetzelfde budget